Sunday, February 28, 2010

烦人的十五。。。

好久没有update我的blog啦。但是还算是件不错的事啦,证明最近没有让我不开心或让我特别不开心的事。。。

不过,今天的所有真的让我很烦心。。。 我最近买了新车,原本是件开心的事,不过现在却给我带来麻烦。。。 唉。。。。真让人哭笑不得。。。

我明白,我不把车子借给你,"你们" 都不怎么开心,尤其你在之前那段期间帮了我不少忙。
是的,我欠你人情,在你的立场上,我理所当然把车借给你。但是,你有没有想过我的立场呢?
人情,我可以还,任何方式都能,甚至我可以接送你,但不至于把车借给你吧。
希望能明白我的处境。如果是我的错,那我献上歉意。因为我明白,可能我再怎么解释都没有用。

原本我以为我们的友情是坚固的,原来是不堪一击的。
原本我以为我们是彼此了解的,原来是我一厢情愿。
原本在乎的我,已经放开了,不是我的意愿,而是我觉得太累,太烦了。
当你们准备好时,在暗示我吧。

我不知如何用言语来表达,所以只好用写的。
我会这么直接因为我把大家都看成好朋友,因为只有好朋友能彼此坦诚,普通朋友是不会的。

×宁静的周围,弥漫着不宁静的气息。

3 comments:

  1. Hi my dear joyce,
    sorry yeah u come back sabah but no find u out ans keep put u rocket lagi... hahaha...
    1st i wan to congratz u at there buy car le... gratz~!!
    2nd, i wan to tell u me don knw at wat movie or where see or hear dao de things laa..
    你知道为什么朋友叫朋友吗?
    是因为朋友跟朋友之间不管发生什么大事他们到最后都会和好如初。
    他们是你的朋友不是吗?你怎么了吗?以前的你不是一个容易放弃友谊的人哦。你知道吗,高三以后我都非常非常的珍惜我每一段友谊因为我不想要你们都变成了我生命中的过客。而你,完全相反!是因为被伤过吗?当然,我不知道事情的来龙去脉我不能一下就断定你没错还是什么的。我只想告诉你不要轻易放弃你拥有的朋友。不要去想友谊的坚固或是不堪一击的或许朋友会好做一点。
    ok, me ngap le many fei hua.. haha... don't knw u knw wat i wan to means or nt.. @@ but nvm la.. i knw u very clever de.. sure knw wat i wan to means de.. right?? xP
    me very late just post comment lo... ZzzZzzz...

    u knw from who de la right~~~~
    wakakakakakakaka~~

    ReplyDelete
  2. aiyo... sali la.. no need to guess o... the way u are writing the comment, let me know who are u already... wakaka... ya.. i know what u are talking about...
    exactly, all the incidents happened in S3 really make me change a lots... I dont wan to give up easily, but y... all the things like out of my control...
    the way i prevents to get hurt from friendship is act as a 配角 in a friendship, bcoz i realize tat 主角 will get hurt all the way...
    i do to appreciate all the friendship.. but sometimes, the things wont follow what I want.. haiz...
    我从来就很珍惜每一段友情, 但是为什么每一段都没有很好的结果呢??

    wei... I know all u say lar... anyway, the friendship i never think to give up is ours... I really appreciate ours, even we dont keep in touch all the time...
    I love u... and miss u... muackxx...

    ReplyDelete
  3. hi my dear joyce, haiz.. u ah.. @@ s3 s3 s3 s3!!! all is s3 de fault!! if no study s3 thn ur friendship maybe can last forever.. haiz.. actually i'm nt agree with wat u write.. about tat 主角 and 配角.. to me, no ppl is 配角. all is 主角.. depends on hw u think only..

    对我来说,友情是没有结果的。爱情有结果,-分手-结婚。 友情呢?敌人?对我来说,友情是一辈子的而友情只会变淡。而且,世界上没有永久的敌人。

    actually u don't think too much thn u will feel better i think.. haha.. but i knw tis is fei hua la.. cz i can't do it~!! my brain will auto go think me no wan to think de things de sometimes~ haiz~ sad... oh yah.. help me buy shoe leah.. tat crocs de shoe.. help me buy i wan i wan.. pls.... can can?? u said there more cheap right?? xD
    very sad oh tis few day.. hw hw hw?? no ppl hear wat i wan to talk lagi.. haiz... too bad le.. x.x miss u too^^

    ReplyDelete